Det kan helt sikkert lade sig gøre, no doubt about it. Hvor brede dæk regner du med at køre på?
Jeg kører med lidt en skør dimension dæk på mine 17" fælge: 235/45, og ET 42, så vidt jeg husker. De kan fint være der, men ser lidt "ballon" agtig ud. Det skal dog lige tilføjes at jeg ikke skal køre med 100kg parteret lig på bagsædet eller bagagerummet, for så går de sgu på i bag - men havde de nu bare været 225 som de gamle jeg havde, så var der ikke noget problem.
Af ovenstående kan vi jo så udlede at 18" med en dimension på eks. 225/35-40 og en indpresning på de 42-45 ikke ville være noget problem.
Om der kan komme endnu større fælge på?.... Den giver jeg lige videre til en anden, umiddelbart tror jeg det kommer til at knibe?!
Check evt mit indlæg om 'valg af fælg størr'... Nok højest 225/35 på 18" ? Husk max 5% afvigelse... Ift std på 16vt. Fatter ikke lige hvordan 17"235/45 kan være i skærmen
M
********************************************************************** Min 'blå baby': Sprint Blue 20vt '97 ---------------------------------------- Tidl. Tifosi-fræsere: Alfa 156 2.0 '02, Marea SW '99, Electric Blue Coupe16v '94, 2xPunto, 2xUno